3 Księga Mojżeszowa 8:2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{3 Mojż.|8:2|BG}} {{Komentarz}} * '''Weźmij Aarona''' – Typ na Jezusa Chrystusa jako Nowe Stworzenie <ref>{{T|39}}</ref>. *...") |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* '''I [[dwa]] [[baran|barany]]''' – Pierwszy [[baran całopalenia]] pokazuje, jak Pan [[Bóg]] przyjmuje naszą ofiarę, drugi [[baran poświęcenia]] pokazuje, jaki wpływ i skutek mieć będzie na nas ta [[ofiara]] <ref>{{T|45}}</ref>. | * '''I [[dwa]] [[baran|barany]]''' – Pierwszy [[baran całopalenia]] pokazuje, jak Pan [[Bóg]] przyjmuje naszą ofiarę, drugi [[baran poświęcenia]] pokazuje, jaki wpływ i skutek mieć będzie na nas ta [[ofiara]] <ref>{{T|45}}</ref>. | ||
* '''Kosz [[przaśny|przaśnych]] [[chleb|chlebów]]''' – Wyobrażają rzeczywistą [[czystość]] [[Jezus|Jezusa]], jako człowieka i [[przypisanie|przypisaną]] [[czystość]] [[Kościół|Kościoła]] <ref>{{T|46}}</ref>. | * '''Kosz [[przaśny|przaśnych]] [[chleb|chlebów]]''' – Wyobrażają rzeczywistą [[czystość]] [[Jezus|Jezusa]], jako człowieka i [[przypisanie|przypisaną]] [[czystość]] [[Kościół|Kościoła]] <ref>{{T|46}}</ref>. | ||
* <ref>{{S|1950|04|69}}</ref> | |||
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} | ||
[[Kategoria:Komentarz Biblijny]] | [[Kategoria:Komentarz Biblijny]] |
Aktualna wersja na dzień 21:39, 19 lis 2015
8:2 Weźmij Aarona i syny jego z nim, i szaty ich, i olejek pomazywania, i cielca na ofiarę za grzech, i dwa barany, i kosz chlebów przaśnych.
Komentarz
- Weźmij Aarona – Typ na Jezusa Chrystusa jako Nowe Stworzenie [1].
- I synów jego – Typ na Kościół w ciele jako Nowe Stworzenie [2].
- Olej pomazania – Symbol ducha świętego [3].
- Cielca na ofiarę – Reprezentuje człowieczeństwo Chrystusa i Kościoła jako Jego ciała [4].
- I dwa barany – Pierwszy baran całopalenia pokazuje, jak Pan Bóg przyjmuje naszą ofiarę, drugi baran poświęcenia pokazuje, jaki wpływ i skutek mieć będzie na nas ta ofiara [5].
- Kosz przaśnych chlebów – Wyobrażają rzeczywistą czystość Jezusa, jako człowieka i przypisaną czystość Kościoła [6].
- [7]